Tjugofjärde Januari..

Det är ju alltid roligt att få lön men det är ju dumt att man får sin lön så långt efter själva jobbet. Fast det är ju bra att man får pengar nu när man är arbetslös så jag får se till att fixa jobb så jag får pengar i slutet av mars så jag har något att leva på april som i övrigt är om 100000 år.  Och då fyller jag 21. Frågan är om det blir en fattig vår eller jobbig vår.  Jag söker jobb hela tiden så jag borde få något. Sist jag sökte gick det kanske lite för lätt men det har inte gått så långt att jag börjat söka försäljningsjobb.  Jag tror jag har gått igenom att bemanningsföretag iallafall; Proffice, Prima, Plint, Bemanningsproffsen och allt vad de heter. Jag ska ge mig på alla de restaurangjobb som finns också.


image63
Hets cool.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad sägs om att du skriver att jag är söt nu då?

2008-02-06 @ 20:47:37
URL: http://hejhoppelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0