Conan Rave!

Då var man arbetslös då, nu har man äntligen kämpat sig igenom de sista dagarna på jobbet. Jag vill nog inte ens att min värsta fiende ska få mitt gamla jobb. Åka runt på ströjobb hos norrköpings alla lager/fabriker, dessa företag ringer när de själva inte vill offra sina egna anställda så rycker man ut som ghostbusters fast utan cool signaturmelodi och gammal ambulans. Men nu är jag fri, får väl se hur länge det håller.

Nu har jag sökt massor av jobb och jag hoppas på något som ryggen också hoppas på. Jag ska på intervjuv hos Mcdonalds men det är väl antagligen deltid men iallafall något. Bättre än telefonförsäljare iallafall. Men jag hoppas på jobb hos vikariepoolen, det verkar roligast.

Elin är söt, mer picknick!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu ligger vi lika på skriva-söta-saker-om-varandra-listan

2008-02-17 @ 14:53:44
URL: http://hejhoppelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0